در حسرت تو

التماس خد

1393/10/12 23:26
نویسنده : رویا
172 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا سلام

دلم خیلی پره میخوام واست درد ودل کنم

خدایااااااا بازم نی نیم مرد

اخه چرا ؟؟؟!!!

من که این یکی رو از امام حسین خواستم چرا اونم نخواست بچم بمونه و سالم به دنیا بیاد

خسته شدم خدا بسکه التماس کردم

میدونی چرا چند روزه دلم شکسته

وقتی دیدم عروس همسایه که همه دکترا جوابش کرده بودن سه ماهه بارداره خیلی خوشحال شدم ولی از تو دلم گرفت

من که تمام ازمایشا نشون میدن سالمم چرا نباید بچه هام بمونن و سقط میشن

تو هر سه تاشون ارزوم بود 3ماهگیشون روببینم ولی نشد نخواستی که بشه

ناشکری نمیکنم ولی مگه تو منو نمیبینی؟

صدام چرا به گوشت نمیرسه؟

دردامو نمیبینی؟

از بس سقط کردم کمر درد وزانو درد و رنگ زرد و چاقی و فراموشی به خاطر بیهوشی ها خیلی اذیتم میکنه ولی بازم دلم میخواد این چند ماه بگذره تا بتونم دوباره حامله شم شاید اینبار نی نیم سالم به دنیا بیاد

دیگه حتی شوهری هم خسته شده و میگه بی خیال شده ولی من هنوز امیدوارم

خدا جونم  میدونم از دستم خسته شدی از بس هر روز التماست میکنم ولی بازم میخوام قسمت بدم به طفل 6ماهه حسین به منم یه فرزند سالم بده قول میدم خیلی از امانتت مواظبت کنم

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

سارا
12 دی 93 23:47
سلام شما که فقط 3بار سقط کردید زندایی من تا حالا 4یا5 بار سقط کرده تا بار آخر که حامله بود بدون دکتر رفتن حامله شد فکر کرد خدا این یکی رو بهشون میده حتی تا 6ماه هم سالم بود اما یباره سر ماه 6 بچه دوباره سقط شد ....به حدی داییم اینا ناراحت بودن که تا یه ما خواب و خوراک نداشتن....ولی فک کنم موسسه رویان یزد کارساز باشه......من به اونا هم گفتم برن یزد ولی زنداییم گفت میگن اصفهان هم موسسه رویان داره وخیلی هم کارسازه ماهم میخواییم بریم رویان اصفهان...... منم گفتم شما هم بدونید دیگه مسؤلیتش با خودتون ولی چند وقت پیش تو تلویزیون گفت این سقط جنین بخاطر جابجایی ژنهای کروموزوم هاست که اگه تحت نظر باردار شن میتونن باروش رنگ آمیزی ،ژنا رو سر جاش بذارن که دیگه بچه سقط نشه ...و اینکه میگفت حتما مراجعه کنن که تو علم و تکنولوژی جدید کار نشد نداره.........من فقط چیرایی رو که شنیدم و دیدم بازگو کردم ولی خودتون حتما تحقیق کنیدو تسلیم نشید......و مطمئن باشید کارای زیادی از متخصصان ایرانی برمیاد آرزو میکنم خداوند هرچه زود تر یه بچه سالم نصیبتون کنه( از توحرکت از خدا برکت) بازم هرچی مصلحت خداست ولی خدا خودش گفته که به انسان اختیار داده پس انسان میتونه تو سرنوشت تاثیر داشته باشه بنابراین نقش خودتون تو سرنوشت رو نادیده نگیرید.....
سارا
12 دی 93 23:56
عزیزم اگه نظرمو خوندی حتما به نمایش بذار حرفاتو بزن من منتظرم.... قربونت برم خوندم همشو مرسی که راهنمایی کردی حنما میرم یزد
سارا
13 دی 93 0:02
ندگی را دور بزن، آنگاه که بر بلندترین قله ها رسیدی،لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند. تقدیر" تقویم افراد عادی است،ولی "تغییر" تدبیر اشخاص عالی است من شکوفایی گلهای امیدم را در رویاها میبینم، و ندایی که به من می گوید : " گرچه شب تاریک است دل قوی دار سحر نزدیک است. "
سارا
13 دی 93 0:04
هیچ گاه دلت را به روزگار مسپار، که دریایی از نا امیدی است ،دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است....دلت پرامید ... وقتی همه چیز روبراه است که امیدواری معنا ندارد ،امید زمانی ارزشمند است که همه چیز در بدترین شرایط است؛پسهیچ وقت نا امید نشو ،به ویژه در اوج تاریکی و تنهایی و تلخی ...
سارا
13 دی 93 0:05
دربدترین روزها امیدوار باش،که همیشه زیباترین باران از سیاه ترین ابرمی بارد.
شاپرک
13 دی 93 2:24
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مامانی و بابایی دخمل طلا
13 دی 93 17:30
عزیزم خیلی متاسف شدم انشاالله خیره شاید یه آزمایشه قوی باش و توکلت به خدا حتما به همین زودیا صاحب یه نی نی خوشگل و سالم و صالح میشی فقط امیدتو از دست نده خوشحال میشم به منم سر بزنی دوست خوبم انشالله با دعای شماها، حتما بهت سر میزنم که نازگلت رو ببینم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به در حسرت تو می باشد