در حسرت تو

خدای من.....

1393/10/14 1:08
نویسنده : رویا
214 بازدید
اشتراک گذاری

ﺧﺪﺍﻱ ﻣﻦ ...
ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ ...
ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻨﺪ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﺷﮑﺴﺖ، ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻳﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ ...
ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺖ ﻧﺨﻮﺭﻡ ...
ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻗﺎﺿﻲ ﺍﻟﺤﺎﺟﺎﺕ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻢ، ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﻫﻤﻪ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﻧﺎﺩﻳﺪﻩ ﺑﮕﻴﺮﻱ ...
ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﺭﺣﻢ ﺍﻟﺮﺣﻤﻴﻦ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻢ، ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﺳﺨﺖ ﺑﮕﻴﺮﻱ ...
ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ... ﺗﻮ ﻫﻤﺎﻥ ﺧﺪﺍﻳﻲ ...
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ... ﻣﮕﺬﺍﺭ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺑﺮﻭﻡ ...
ﻣﻦ ﺍﻣﻴﺪﻡ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﺖ ...
ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻟﻢ ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ ...
ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺗﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﻮﺩ ﺍین دل مضطرب
خدایا ....
سال هاست به این نتیجه رسیده ام که
" تو "
آن مشترک مورد نظری هستی
که همیشه در دسترسی.
** اِلٰهي وَ رَبّي مَنْ لي غَیْرُکَ **

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانی و بابایی دخمل طلا
14 دی 93 9:30
سلام رویا جونم از بازدیدت ممنون دوست خوبم لینکت میکنم که همیشه بهت سر بزنم مطمئن باش این روزا برات فقط یه خاطره شیرین میشه که تعریف کنی واسه نی نی تو هم به من سر بزن خوشحال میشم روی ماهتو میبوسم مرسی عزیزم منم لینکت میکنم
مامانی و بابایی دخمل طلا
17 دی 93 10:41
الهی من چه می بينم ز احمد،
چه زيبا منظری دارد محمد(ص)،
مبارك بر علی و دخت احمد،
طلوع صادق(ع) وجشن محمد(ص).
میلاد 2 نور مبارک
 التماس دعا محتاجیم به دعا بر تو هم مبارک این عید بزرگ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به در حسرت تو می باشد